Főoldal Cserék Szereplők Részek

2014. július 14., hétfő

Prológus

A nevem Camill. 1837-ben születtem Morgan városában. Apám gazdag rabszolgatartó. Édesanyám, Maryanne Felice úri hölgy, fiatalon ment hozzá apámhoz. Korán szült meg engem és két testvéremet Josephine-t és Robert Darlingot. Eddigi életem során mindenki előtt visszafogtam magam és pukedliztem... Leány lévén ezt várták el tőlem. Egy ideig szenvedtem, mert nem tudtam, hogyan törhetnék ki ebből az udvarias börtönből, míg egy nap...
Anyám betegségben meghalt... Bánatomban elmentem. Csak egy helyen éreztem jól magam:

A Landlake erdejében.
Ott úgy éreztem nem vagyok egyedül... Aztán egyre furcsább dolgok kezdtek történni...

~~~~~

Ember, rabszolga, vagy csak más dühének levezetője... Nem is tudom melyik vagyok én, de talán egy kicsit mind.
Amit tudok magamról:

Hugonak hívnak és nem itt kéne lennem.
Nem itt, egy rabszolga telepen, hanem otthon, Monikban, a szobámban a családommal...
Nem is emlékszem már rá,hogy mikor hurcoltak ide. Könyörtelen egy banda, az biztos! Napi 20 óra munka! Azt a maradék négyet kell beosztanunk alvásra, evésre és egyéb dolgokra, mondjuk ha hív a természet. Hiszem, hogy egyszer kijutok innen, csak várnom kell! És én ugyancsak türelmes ember vagyok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése